Smluvní podmínky

Ochodní podmínky

I.        Objednávky jsou vyřizovány do týdne.

II.     V případě, že zboží není skladem, tak Vás vyrozumíme a dohodneme se na dalším postupu.

III.   Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. K uzavření kupní smlouvy se nevyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. Smlouva pak vzniká samotným dodáním zboží a jeho převzetím.

IV.    Prodávající má právo odmítnout objednávku od kupujícího, který neodebral či řádně nezaplatil závazně objednané zboží v minulosti. Toto právo se vztahuje na zásilky, které se vrátily zpět k prodávajícímu.

V.    Odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele je uskutečněno:

  • nepřevzetím dobírky
  • písemným zrušením

Reklamační řád

Reklamační řád společnosti Mojonila, s. r. o. vychází z ustanovení zák.č.513/1991 Sb. (obchodní zákoník), na něj navazujících právních předpisů a zákona č. 634/1992 Sb. (zákon o ochraně spotřebitele)

I.                    Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout co nejdříve po převzetí zboží od prodávajícího a v případě odeslání zboží, po jeho předání od přepravce. Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu, jakmile se zboží dostane do jeho držení. V případě poškození zásilky přepravní službou, kterou prodávající výrobky kupujícímu zasílá, je povinen kupující při přebírání zboží sepsat reklamační zápis, kde uvede přesný popis a rozsah konkrétního poškození s touto službou a po domluvě s kupujícím vyřeší vzniklou situaci.

II.        Kupující je povinen oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil, resp. které bylo možno při odborně provedené prohlídce zjistit a to nejpozději do 2 pracovních dnů od přijmutí zboží. Je povinen vrátit celé balení, které objednal. Dále musí postupovat dle článku IV. v tomto reklamačním řádu.

Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží mezi údaji v předávacím dokladu (daňový doklad, dodací nebo přepravní list apod.) a skutečně dodaným zbožím je kupující povinen podat do 2 pracovních dnů písemnou zprávu (dopisem, emailem) o těchto vadách prodávajícímu. Vady, které existovaly v době převzetí, avšak projevily se později. Je kupující povinen oznámit prodávajícímu ihned poté, kdy vady mohly být zjištěny při vynaložení odborné péče. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z chybného, nesprávného skladování a škod z neodborného používání zboží, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje záruka.

II.                 Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně a ve lhůtách uvedených v článku V.

III.               V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují, současně musí kupující uvést i nárok, který v důsledku výskytu uplatňuje. Kupující může uplatnit některý z těchto nároků:

  • Odstranění vad dodáním náhradního zboží za zboží vadné.
  • Dodání chybějícího množství zboží.
  • Přiměřenou slevu z kupní ceny.
  • Odstoupení od smlouvy, jedná-li se o vadu podstatnou.

IV.                K reklamaci je kupující povinen ve všech případech předložit doklady osvědčující nákup reklamovaného zboží u prodávajícího.

V.         Reklamace včetně odstranění vady musí být prodávajícím vyřízena:

  • Bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
  • Případně v delší lhůtě, na které se mohou prodávající a kupující dohodnout.

 

 

MOJONILA s.r.o.

Adresa: Sarajevská 1049/6 
120 00  Praha-Vinohrady
Mobil: +420 604 645 311
Mobil: +420 608 447 785
   

 


Kontakt

Paní Hana Kudrnková

Kouřimská 4
Praha 3
130 00


776 613 610



Výdej po předchozí telefonické domluvě od 15.5.2012-31.5.2012

Telefon: 776613610 objednávky vyzvednutí od 10 do 14, vydává se dle domluvy

Rozvoz nad 5 truhlíků zdarma Praha město, okolí Prahy 10 Kč/ km